Søg på alder

Trompet, suzuki

Suzukimetoden er en musikpædagogisk metode, der anvendes i instrumentundervisning. Den blev udviklet af den japanske violinist Shinichi Suzuki.
Filosofien er, at eleven i sit eget tempo og igennem leg skal lære små færdigheder - på samme måde som et lille barn lærer at tale.
Man arbejder længe med samme melodi, så eleven kan den udenad, og melodier spilles om og om igen, efterhånden som musikaliteten udvikles.

Suzukitrompetundervisning bygger på leg, efterligning, musikalitet og humor.
Barnet møder sammen med en forælder (eller anden voksen) til undervisning en gang om ugen.
Forældrene bliver informeret om, hvordan de på den bedste måde opmuntrer barnet.
I trompet- og cornetundervisningen skabes et undervisningsrum, hvor du lærer om instrumentet og musikken på en varm og humoristisk måde, så du føler dig godt tilpas.
Du lærer om vejrtrækning, embouchure (hvordan man sætter læberne), flot lyd, gode melodier, og meget mere.

Alder: Fra 5 år.

Undervising:
Tirsdag, onsdag og fredag på musikskolen.
Soloundervisning aftales individuelt med underviseren.

Instrumentet kan lejes.

Underviser(e)