Vores lærere

Jesper Agesen

Musik skal både være sjovt og lærerigt”

Jesper er uddannet rytmisk guitarist med diplomeksamen fra Nordjysk Musikkonservatorium .
Udover konservatorieuddannelsen har han fået undervisning af adskillige verdenskendte jazzmusikere, heriblandt Sal Salvador, GIlad Hekselman, Paul Bollenback og den legendariske improvisationsguru Charlie Banacos.

Hans kunstneriske virke omfatter optrædener med DR big band (herunder Cirkus Summarum), Tivolis Bigband, og en række solister som Sanne Salomonsen, Lis Sørensen, Erann DD, Hans Ulrik, Claus Waidtløv, Uffe Markussen og mange flere.
Desuden har han spillet på teaterproduktioner og musicals som ”Chess”  og ”Mama Mia”.

Jesper har undervist på en række musikskoler siden 1997 og har været ansat på Helsingør musikskole siden 2018.

Jesper siger:
”I min undervisning er det vigtigt at du lærer nogle konkrete færdigheder indenfor rytmisk guitar. Det er vigtigt at du lærer nogle af de ting, der skal til for at kunne spille sammen med andre. Samtidigt skal det være hyggeligt og sjovt at gå til guitar!”

Underviser i:

Kontakt: