Vores lærere

Thomas Walbum

“The piano ain’t got no wrong notes.” (Thelonious Monk)

Thomas er uddannet på Det Rytmiske Musikkonservatorium i København og har en Masters grad i jazz fra Boston Conservatory og Berklee College of Music i Boston, USA.

Han har optrådt i Europa, Australien, Japan, Kina, Brasilien og USA. Har også udgivet en række cd'er.
Thomas har undervist både børn og voksne i klaver, sammenspil, teori, bigband, komposition og hørelære, bl.a. på Helsingør Musikskole og MGK, Lyngby-Taarbæk Musikskole, Rytmisk Musikkonservatorium, DARK, samt en række skoler i Boston, USA.
Han underviser i rytmisk klaver på alle niveauer og har speciale i de såkaldte rytmiske stilarter såsom jazz, pop og brugsklaver.

Thomas siger:
"Im min undervisning lægger jeg vægt på, at eleven får gennemgået de grundlæggende færdigheder såsom klaverteknik, nodelæsning, samt stilkendskab. Derudover bruger jeg en del tid på at styrke elevernes koordination og rytmisk færdigheder ved hjælp af bl.a. klappeøvelser. Gehørspil, becifringsspil og improvisation er også nøgleord."

Underviser i:

Kontakt: