Helle Vibeke Waagø

"Jeg elsker at undervise!!"

Helle er uddannet Musikpædagog og Dalcrozerytmikpædagog RMO på henholdsvis Nordisk Rytmik og Instituttet for Rytmik.
Hun har været henholdsvis eksamensleder og censor for RMO-uddannelsen i Danmark og næstformand i FRMO (Forbundet Rytmisk Musikalsk Opdragelse).
Hun har gennemført tovholderuddannelsen som er baseret på centrale elementer inden for projektledelse i kommunale institutioner og har derudover lavet en stor mængde kurser for og med både børn og voksne i institutioner, skoler, biblioteker, m.m.

Helle har erfaring fra følgende steder:
2006 – nu
Ansat som Teambuildingskonsulent i Team Music. Sidenhen har hun overtaget firmaet.
1997 – nu
Ansat som musikpædagog ved Helsingør Kommunale Musikskole.
2000 – 2002
Undervist på St. Johns Church of England Primary School, Totnes, England, og i samme periode afholdt flere kurser for lærere og pædagoger i Devon.
1985 – 2000
Ansat ved Ballerup Kommunale Musikskole.
1985-1999
Tilknyttet Instituttet for Rytmik som praktiklærer, metodik og didaktiklærer
1985 – 1995
Ansat ved Rødovre Kommunale Musikskole.

Helle siger:
"Min allerstørste ambition er at gøre andre nysgerrige, åbne deres øjne og give dem lyst til at lære/vide mere udi musikkens verden. Jeg er et meget engageret menneske og en ildsjæl der kan li’ udfordringen i at gå forrest. Nogle af mine spidskompetencer er at være initiativrig, begejstret og iderig.
Jeg er ambitiøs både på egne og andres vegne og jeg har ingen problemer med at komme ud over scenekanten. Gennem mere end 30 års virke som musikpædagog har jeg opnået en enorm stor praktisk erfaring med undervisning af både børn og voksne, fra skønne babyer til en kæmpe gruppe på 3000 medarbejdere."

E-mail: hwa61@helsingor.dk